/assets/

DA, MOGUĆE JE: Smanjite pojačano znojenje na sledeće načine

znoj

DA, MOGUĆE JE: Smanjite pojačano znojenje na sledeće načine

                       Foto: Ilustracija

 

Osim što je osjećaj mokre majice na tijelu neugodan sam po sebi, problem nam stvaraju i neugodni mirisi. No, postoji nekoliko prirodnih načina koji će vam pomoći da se manje znojite i lakše prebrodite ljetne vrućine.

Hladan tuš

Dobro, ne baš doslovno, ali svakako je preporučeno tuširanje u mlakoj vodi. Nikako vrućoj! Ipak, koliko god se tuširanje nekoliko puta na dan činilo kao dobro i logično rješenje u borbi protiv znojenja, time ćete postići samo kontraefekt. Pretjeranim tuširanjem skida se zaštitni sloj kože što uzrokuje stvaranje masnoća i tekućine (znoja). Dakle, bit će dovoljno jedno tuširanje dnevno, eventualno dva. Koristite i antibakterijske sapune jer ćete se tako riješiti bakterija na koži.

Pijte puno vode

Voda ne samo da hidratizira kožu i sprečava dehidraciju, nego i snižava tjelesnu temperaturu što je itekako poželjno tokom ljetnih mjeseci. Ljekari i stručnjaci preporučuju dnevni unos od otprilike osam čaša vode na dan, a tokom ljeta i više. Izbjegavajte ledenu vodu jer bi tako mogli "zaraditi" upalu grla, a neće vam biti od veće koristi nego voda "normalne" temperature.

Namirnice koje treba izbjegavati

Želite li smanjiti znojenje, zaboravite na jako začinjenu i ljutu hranu tokom ljeta. Iako je ukusna i ima različite blagodati, ovakva hrana nikako ne pogoduje sprečavanju znojenja, nego ima baš suprotni učinak. Osim toga, savjetujemo i da izbjegavate češnjak i luk jer oni uzrokuju neugodan miris. Nije preporučljiva ni kafa, ali ni ostali kofeinski napici jer kofein može stvoriti osjećaj anksioznosti, a to pogoduje znojenju.

Pametan odabir odjeće

Trebate birati odjeću koja je sto posto pamučna ili odjeću od drugih prirodnih materijala. Osim pamuka, bezbrižno možete nositi i lan, svilu i vunu jer ti materijali upijaju znoj. Svakako izbjegavajte sintetičke materijale, a poželjno je i da nosite majice s rukavima kako bi se znoj mogao upijati. U svakom slučaju, birajte odjeću u kojoj se osjećate udobno i koja je ugodna vašoj koži.

Hranom protiv znojenja

Osim što postoje namirnice koje pogoduju znojenju, postoje i one koje smanjuju znojenje. Tako se preporučuje jedna čaša soka od paradajza dnevno (da, znamo da baš ne zvuči najfinije, ali je učinkovito, a to je ipak najvažnije). Odličan izbor je i grožđe, koje je prirodni antioksidans i regulira tjelesnu temperaturu. Protiv znojenja možete koristiti i krompir, ali ne kao obrok, već ga nanesite direktno na kožu.

Izvor: Miss7.24sata.hr

Podijeli na socijalnim mrežama

Promijeni njihov svijet.
Promijeni svoj svijet.

Naša web stranica koristi tzv. Cookies za analizu podataka. Koristeći našu web stranicu, polazimo od toga da se slažete s tim. Za više informacija kliknite ovdje.

Nakon što ste odobrili korištenje tzv. Cookies, tu saglanost možete u svako doba povući tako što pobrišete naš Cookie iz Vašeg browsera. Ukidanje saglasnosti ne utiče na zakonitost obrade obavljene na temelju saglasnosti do opoziva.